KUMOHON

-Ya Allah,jika aku jatuh cinta cintakanlah aku pada seseorang yg melabuhkan cintanya pada-MU,agar bertambah kekuatanku utk mencintai-MU.



-Ya Allah,jika aku jatuh cinta jagalah cintaku padanya agar tidak melebihi cintaku pada-MU.


-Ya Allah,jika aku jatuh Hatiizinkanlah aku menyentuh hati seseorang yg hatinya tertaut pada-MUagar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta semu.


-Ya Rabbana,jika aku jatuh Hati jagalah hatiku padanya agar tidak agar tidak berpaling dari Hati-MU.


-Ya Rabbul Izzati,jika aku rindu rindukanlah aku pada seseorang yg merindui syahid di jalan-MU.


-Ya Allah,jika aku rindu jagalah rinduku padanya agar tidak lalai aku merindukan syurga-MU.


-Ya Allah,jika aku menikmati cinta kekasih-MU janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirmu.


-Ya Allah,jika aku jatuh Hati pada kekasih-MU jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dlm perjalanan panjang menyeru manusia kepada-MU.


-Ya Allah,jika Engkau halalkan aku merindui kekasih-MUjangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakanaku pada Hakiki dan rindu abadi hanya kepada-MU.



0 komentar:

Posting Komentar